
Zijn de gouden tijden voor de consument voorbij?
De consument kon altijd kiezen uit overvloed. Die tijd lijkt voorbij en dat heeft ook consequenties voor innovatie
De consument kon altijd kiezen uit overvloed. Die tijd lijkt voorbij en dat heeft ook consequenties voor innovatie
Zelfs beleggers die in de jaren 2010 hebben geprofiteerd van het razendsnelle succes van de grote consumentgerichte technologiebedrijven, komen geleidelijk in ondiepere wateren terecht.
Sinds kort hou ik me ook bezig met spiritualiteit. Het lijkt er op dat het ver van beleggen afstaat, maar er zijn treffende overeenkomsten.
Hebben rijke mensen een bijzondere persoonlijkheid? En zo ja: wat maakt ze bijzonder?
De grote banken van deze wereld hebben bijna allemaal beloofd een bijdrage te willen leveren aan het terugdringen van de uitstoot. Er blijkt een brede kloof te gapen tussen zeggen en doen.
Terwijl de inflatie de koopkracht uitholt en de beurzen dit jaar in de min staan, hebben wij met ons beleggingssysteem een rendement van 11% over de eerste 3 maanden van dit jaar gehaald.
Portefeuillebeheerders zetten uiteen hoe zij de fondsen beheren in de weken na het uitbreken van de oorlog in Oekraïne, zowel aan de vastrentende als aan de aandelenkant.
In deze tijden van onzekerheid hebben wij als Kritische Belegger een rapport opgesteld waarin wij houvast bieden door concrete tips te geven waarin belegd kan worden.
Bijna de helft van de Nederlandse huishoudens heeft voldoende financiële buffers om te beleggen in plaats van te sparen, terwijl zij dat niet doen.