Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Zoals verwacht was de stemming in Frankfurt in de openingsfase positief, maar vlakte deze geleidelijk af. Voor morgen is er opnieuw ruimte voor enige stijging, waarna de stemming vermoedelijk zal omslaan in matig, mogelijk zelfs zwak.

Stijging of daling? Wij hebben een handelssysteem op de Duitse DAX ontwikkeld die op beide kan inspelen. Auto trading die gemiddeld 137% per jaar heeft verdiend. Het systeem kon iedere € 7.000 veranderen in € 32.905 in de afgelopen 2,5 jaar ! KLIK HIER voor meer informatie.

DAX 13 februari 2018
DAX 13 februari 2018

Over de grafiek

De koersgrafiek (wit) toont het koersverloop van de DAX van de afgelopen 4 handelsdagen. Van de vier cycli zie je zowel het historische als het toekomstige verloop (1 dag vooruit).

De mintgroene lijn onderscheidt strategische koopwaardige fases (grafiek onder mintgroen) van verkoopwaardige periodes (grafiek boven mintgroen). De paarse lijn levert een extra tactische tradingindicatie: de grafiek onder paars is koopwaardig, boven paars is verkoopwaardig.

De sentimentcycli zijn berekend op basis van een sentimentindicator. De cycli tonen de trend van het sentiment, berekend over de afgelopen 135 handelsdagen (dus ongeveer 6 maanden).

Door hun diepe wortels in de koershistorie staat het verloop in de komende  4 handelsdagen – met een waarschijnlijkheid van 97% – zo goed als vast.

Anders dan de traditionele technische analyse volgt het koersverloop de indicatoren (de cycli), in plaats van andersom.

Pieter Bos

Stijging of daling? Wij hebben een handelssysteem op de Duitse DAX ontwikkeld die op beide kan inspelen. Auto trading die gemiddeld 137% per jaar heeft verdiend. Het systeem kon iedere € 7.000 veranderen in € 32.905 in de afgelopen 2,5 jaar ! KLIK HIER voor meer informatie.

Dit bericht delen
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *