skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Dagelijkse discussie Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Dagelijkse discussie * Prettige Kerstdagen en een voorspoedig 2011 *

Tags: 

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door vgoossens vgoossens 13 jaren, 3 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Ik wens iedereen op dit forum fijne Kerstdagen en een voorspoedig Nieuwjaar.

    .
    Tot komend jaar !
    .
    Vriendelijke groet,
    JanS 😉

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Ik wens iedereen prettige feestdagen toe.

    Attachments:
    Nieuwjaar_2011.jpg

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook ik wens alle forumleden prettige feestdagen toe!

    Ik heb geen mooi kerstprentje maar wel een video over de kerstman.

    http://www.youtube.com/watch?v=v7Hhpk2tkXs

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik dank alle forumleden voor hun bijdragen en voor de vriendelijke discussies. Fijne feestdagen en een gezond 2011!

    Het hedendaagse kerstverhaal ziet er zo uit:

    How social media, web and mobile tell the story of the Nativity. Christmas story told through Facebook, Twitter, YouTube, Google, Wikipedia, Google Maps, GMail, Foursquare, Amazon… Times change, the feeling remains the same.

    #link naar dit bericht
    vgoossens
    vgoossens
    Bijdrager

    Hierbij een aantal zeer belangrijke regels voor beleggen;

    Veel succes gewenst met de beleggingen voor 2011 en boven alles een goede gezondheid.

    Ik ben tevreden over 2010 met een performance van 9% in December, wat het totaal voor het jaar op 26.6% brengt.

    Hierbij een aantal erg belangrijke regels van Raymond James, die de meeste natuurlijk wel weten, probeer je er aan te houden.

    Een pakkend voorbeeld hieruit: ‘To the best of your ability, try to keep your priorities in line. Don’t let the “greed factor” that Wall Street can generate outweigh other just as important areas of your life. Balance the physical, mental, spiritual, relational, and financial needs of life.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN