skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Performance Juli 2013 +7.9%,

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door vgoossens vgoossens 10 jaren, 8 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    vgoossens
    vgoossens
    Bijdrager

    Eindelijk in de plus door de juli maand voor 2013 +4.1%. Dit jaar en vorig jaar aardig geteisterd door profit warnings en gehit door de prijs dalingen in grondstoffen en de daarmee gelieerde grondstofbedrijven. Deze junior mining sector is erg speculatief en je moet er flink bovenop zitten, dus ik ga de investeringen in deze bedrijfjes verder af bouwen. (Alhoewel ik er per saldo leuk op verdiend heb de afgelopen jaren 😉

    Ik verdiep me verder in stock-picking die mijn stringente model moeten doorkomen.

    De markten doen weinig, het is wachten op de Fed minutes en zoeken naar indicaties wanneer en met hoeveel de stimuli gaat afnemen. Op het moment wordt een afname van $85mrd naar 65 a 75mrd verwacht rond de Fed meeting op 18 Sept. Rond de zomer van 2014 zou de hele stimuli kunnen vervallen. (Op 19 juni werd Tapering besproken, op 31 Juli niet meer).

    Gezien de pers en de wereldwijde oplopende rentes wordt er nu verwacht dat men het woord Tapering weer in de mond neemt. Economisch en gezien de werkgelegenheid is er iets verbetering, maar nog niet genoeg om zonder wieltjes te fietsen denk ik. Als men teveel Tapering hoort, kunnen de markten verder dalen.

    Na 20:00 meer info.

    http://goedbeleggen.wordpress.com/

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN