skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Actueel Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Actueel Olieramp BP

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door chel chel 13 jaren, 11 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Cees de Vries
    Cees de Vries
    Bijdrager

    Ik vroeg me af of de schade die BP loopt met de olieramp, die volgens mij nog nauwelijks te overzien valt, volledig voor eigen rekening komt.
    Obama vertelt in geuren en kleuren dat BP voor ALLE kosten opdraait, die simpelweg nog niet te overzien zijn. Hoe hard kan BP geraakt worden? En….zijn zo zo dom zich niet te verzekeren voor deze activiteiten? Of is er niemand die dat wil verzekeren of is het simpelweg te duur? Interessante kwestie lijkt me, want de verzekeraar van BP heeft potentieel met een bodemloze put van doen.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Op de radio hoorde ik gisteren dat de ramp met de exon valdez, die lang de grootste olieramp in de geschiedenis is geweest, in totaal $5 miljard of de winst van een gans boekjaar heeft gekost. Als BP de situatie vlug kan bedwingen, kunnen zij het allemaal betalen. Over verzekeringen heb ik geen concrete informatie.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Dit -naar mijn mening- onsamenhangende verhaal zegt iets over verzekeringen en mogelijke claims.

    Wel is uit dit bericht op te maken dat sommige verzekeraars worden geraakt door deze ramp.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN