skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Guru van de dag

Dit onderwerp bevat 311 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door chel chel 13 jaren, 3 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 301 tot 312 (van in totaal 312)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Onze systemen blijven niet alleen onverminderd positief, maar genereren ook bijna dezelfde voorspellingen Luc. Niet erg, want ik schuif wel een beetje op. Als mijn systeem erg robuust is dan zou ik dat niet doen, maar die robuustheid valt tot nu toe erg tegen. Daarom ga ik morgen voor 359,50.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Johan
    Bijdrager

    In tegenstelling tot mike en Luc ga ik niet uit van een stijging. Een verdere correctie naar 353,00 lijkt me waarschijnlijk.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook ik ben niet positief gestemd. Ik denk dat de AEX morgen op 355 sluit.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Tot nu toe dingen de volgende deelnemers mee naar de titel “KB Guru van de dag”:

    Johan 353,00
    Chel 355,00
    Luc lcdnlf 358,56
    Mike 359,50

    U kunt nog meedoen tot 11.00 uur. Wat moet u doen?
    De eindstand van de AEX van donderdag 6 januari voorspellen.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    chel,

    Derde titel op rij voor jou. Volhouden hé.

    Morgen ga ik voor 358,2

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Dat is iets te veel eer Luc. Jij hebt de titel vandaag verdient. Onze voorspellingen zitten er behoorlijk naast, maar jij hebt de beste voorspelling gedaan. Gefeliciteerd!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik verwacht morgen dan toch echt de eindstand van 355.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Tenzij er vandaag of morgenochtend een wervelwind aan nieuwe deelnemers komen aan de “Guru van de Dag” competitie, is morgen de laatste dag van deze wedstrijd.

    Deze draad blijft wel open en men kan blijven posten maar de prijs van 100 euro geldt niet meer. Helaas zijn er te weinig leden die meedoen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Gefeliciteerd Luc!

    Ik ben geen nieuwe deelnemer, maar doe morgen wel mee met de laatste. Of komen er toch veel nieuwe Guru’s?

    Ik moet weer een beetje van mijn systeem afwijken en kom dan op 359,50

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Johan
    Bijdrager

    Jammer dat er niet meer mensen meedoen. Het is leuk je verwachting uit te spreken en je kan er ook 100 euro mee winnen. Voor morgen gok ik op een stand van 360,00.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De laatste titel in deze reeks win ik.

    De eerste titel kon ik ook mee naar huis nemen. Dat was op 26 augustus 2009. Overigens zijn we begonnen in de Beleggerskroeg. Toen het voorspellen een serieuze bezigheid werd zijn we een eigen draad begonnen. Dat is tevens het moment dat er geld kon worden verdiend met het voorspellen. De eerste overwinning in deze draad werd opgeëist door Luc. Uiteindelijk hebben alle deelnemers meerdere titels in de wacht gesleept.

    Helaas is het aantal deelnemers beperkt gebleven. Dat is de reden waarom we er mee stoppen. Jammer, maar het is niet anders.

    Tot slot bedank ik iedereen die ooit heeft deelgenomen aan de “Guru van de Dag” competitie.

12 berichten aan het bekijken - 301 tot 312 (van in totaal 312)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN