skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Gratis proefabonnement Crititrader januari 2014

Dit onderwerp bevat 300 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 8 jaren, 11 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 261 tot 280 (van in totaal 301)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We zijn de maand juni toch in de plus geëindigd. Dat is dan de zesde achtereenvolgende maand met winst.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is geweest.

    U kunt altijd aanhaken om ons te volgen: Voor de overige leden die zich nog niet aangemeld hebben: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014/page/26#post-12123

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @forcefield heeft een handleiding geschreven, over hoe je een actie van CritiTrader kan opvolgen via Binck.

    Dit is een voorbeeld order die via CritiTrader als volgt wordt genoteerd om vervolgens op deze wijze thans via BinckBank te worden uitgevoerd.

    ‘Long Goud
    We gaan long op Goud. We kopen morgen bij de opening om 08:00 uur,
    100 stukken Goud CT BEST Speeder Long 1270.1464.
    ISIN-code: DE000CF80KX3
    Het koersdoel is 1390 en de stoploss is 1275.’

    Dit wordt uitgevoerd via BinckBank op de volgende wijze,

    Dit bewerkstelligen we door TWEE orders uit te voeren,

    1. De eerste order is een aankooporder van de speeder zelf,

    Plak de ISIN-code: DE000CF80KX3 in de zoekbalk en u vindt de speeder of gebruik de menubalk en klik op ‘order’ en vervolgens op ‘trackers’.

    ]

    2. De tweede order zorgt ervoor dat de 100 aangekochte speeders worden verkocht bij het bereiken van het koersdoel of stoploss. Dit gaat via een zogenoemde geavanceerde-order. Gebruik de menubalk en klik op ‘order’ en vervolgens op ‘geavanceerde order’ en vul het in.

    Met de conditie geven we aan dat als er 1390 of 1275 wordt bereikt in de Gold Spot (USD) dat er dan automatisch 100 speeders worden verkocht wat we opgegeven in de opdracht.

    Er kan via de menubalk ‘overzichten’, ‘portefeuilleoverzicht’, ‘portefeuille’ worden bekeken hoe de speeder zich ontwikkeld qua waarde in je portefeuille.

    Het voordeel van een dergelijke ‘bracket-limiet’ order is dat je deze tussentijds kunt aanpassen bijvoorbeeld de onder- en bovengrenzen. De order wordt bewaakt zoals te zien is via ‘overzichten’, ‘orderoverzicht’, ‘geavanceerde orders’, waarbij er ook een e-mail wordt verzonden als de conditie bereikt is en de opdracht is uitgevoerd.

    Men kan nu simpelweg afwachten tot een van de grenswaarden wordt bereikt opdat de verkoopopdracht wordt uitgevoerd.

    @forcefield: hartelijk dank!

    Als er vragen of opmerkingen zijn dan horen wij het graag.

    U kunt altijd aanhaken om ons te volgen: Voor de overige leden die zich nog niet aangemeld hebben: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014/page/26#post-12123

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben twee posities lopen:

    -Goud Long, ingestapt op 1312,55. Staat nu op 1344

    -FDAX short: ingestapt op 9929. Staat nu op 9688.

    Wilt u tijdig zowel instap als de uitstap weten? Neem dan een abonnement op CritiTrader: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014/page/26#post-12123

    Als u op vakantie gaat verrekenen wij de dagen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Sat

    Ik neem ook een proefabonnement voor 1 maand

    Groet

    Henk

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Henk, bedankt voor de aanmelding. Overige volgers kunnen nog steeds instappen: Daarbij kunnen ze kiezen voor een proefabonnement van 1 maand (25 euro) of 3 maanden (59 euro).

    Vandaag hebben we de FDAX short positie gesloten op 9710. We nemen winst.

    Hierbij de details van de afgesloten trade:

    De FDAX short positie is op 8 juli 2014 ingenomen. Het ging om 100 stukken DAX 30 CT BEST Speeder Short 10138.7877.

    ISIN-code: DE000CF50FS6

    Instapkoers: 9.929,00 op 8 juli
    Uitstapkoers:9.710 op 14 juli

    Dat betekent een winst van 219 punten.

    prijs speeder aankoop: 2,32
    prijs speeder verkoop: 4,40
    Brutowinst: 100* (3,84-2,46)= 208 euro oftewel een rendement van 89,7%.

    De nettowinst komt dit jaar uit op 13,94%.

    Het effectief rendement (als gekeken wordt naar het maximaal ingezette bedrag komt uit op 119,7%).

    Hierbij het overzicht met de resultaten:

    http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/2014/07/CT-trades-2014-tot-en-met-14-juli.jpg

    Aanmelden

    Stuur ons een mail naar info@dekritischebelegger.nl met:

    -uw naam
    -uw telefoonnummer
    -uw email adres
    -uw forumnaam (als u dat weet)
    -gewenste abonnement.

    henk2 schreef:
    Hoi Sat

    Ik neem ook een proefabonnement voor 1 maand

    Groet

    Henk

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Goeie poeier Sat,helaas heb ik deze grotendeels door omstandigheden gemist! Maar voor de volgers was het een schot in de roos !!!Laat de volgende maar weer komen 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben alweer een mooie trade gedaan. We zijn vandaag long gegaan op de AEX FTI en hebben die positie alweer gesloten.

    Edo: Complimenten voor de prachtige actie: in 1 dag het resultaat al behaald!

    Het ging om 500 stukken AEX CT BEST Speeder Long 401.6591.

    ISIN-code: DE000CF80GJ0

    Instapkoers: 404,65 op 16 juli 2014
    Uitstapkoers:408,00 op 16 juli 2014

    Dat betekent een winst van 3,35 punten.

    prijs speeder aankoop: 0,33
    prijs speeder verkoop: 0,67
    Brutowinst: 500* (0,67-0,33)= 170 euro oftewel een rendement van 103%.

    De nettowinst komt na deze transactie dit jaar uit op 15,28%.

    Het effectief rendement (als gekeken wordt naar het maximaal ingezette bedrag) komt uit op 131%.

    Resultaten: 131% effectief rendement!

    http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/2014/07/CT-trades-2014-tot-en-met-16-juli.jpg

    http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/2014/07/CritiTrader-resultaat-per-16-juli-2014.jpg

    Aanmelden

    U kunt kiezen tussen een proefabonnement van 1 maand (25 euro) of een abonnement voor 3 maanden voor slechts 59 euro.

    Als u op vakantie gaat, verrekenen wij de dagen.

    Stuur ons een mail naar info@dekritischebelegger.nl met:

    -uw naam
    -uw telefoonnummer
    -uw email adres
    -uw forumnaam (als gewenste forumnaam)
    -gewenste abonnement

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Hans111
    Bijdrager

    Satilmis,

    Ik krijg de mails op 3 verschillende email-adresen. Hoe kan ik die verwijderen?

    Dank

    P.S. De trades kunnen ook automatisch gevolgd worden? Zo ja, hoe en bij wie?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hans,

    De trades kunnen niet automatisch gevolgd worden. Ik denk meer aan een vorm van vermogensbeheer of een traderswinkel. Dat moet ik nog uitzoeken.

    Als er meer mensen zijn die dat willen, dan hoor ik het graag.

    Over de issue met 3 keer ontvangen, dat moet ik uitzoeken.

    Hans111 schreef:
    Satilmis,

    Ik krijg de mails op 3 verschillende email-adresen. Hoe kan ik die verwijderen?

    Dank

    P.S. De trades kunnen ook automatisch gevolgd worden? Zo ja, hoe en bij wie?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Hans111
    Bijdrager

    Hallo Satilmus,

    a) Als een traderswinkel zou kunnen zou dat perfect zijn.

    b) Over dat 3 X ontvangen-probleem hoor ik later nog wel. Het gaat er gewoon om dat ik me 2 x wil uitschrijven op 2 email-adreesen. Alvast dank voor je moeite.

    Trouwens, proficiat met al je goede trades. Vraagje: hoe lag draait jouw systeem al, Satilmus?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hans,

    Bedankt voor het compliment.

    Stuur me per e-mail de e-mail adressen waar je uitgeschreven wil worden, dan kan ik er 2 uitschrijven.

    Ik ben al 16 jaar actief in de financiële wereld. Eerst bij banken en vermogensbeheerders gewerkt.

    Als trader heb ik verschillende systemen ontwikkeld. Dat doe ik constant en het is hard werken.

    Voorheen deed ik daytraden met CritiTrader maar dat was erg intensief. Bovendien was er een verschil in de instap en uitstapprijs. Ook kwamen soms SMS’en niet aan. Redelijk stressig dus.

    Ik wilde een systeem ontwikkelingen die niet stressig was, er geen slippage ontstond. Ook worden er geen grote risico’s genomen.

    Vanaf begin dit jaar heb ik het zes maanden lang gratis aangeboden. Daarin hebben alle volgers kunnen zien hoe het werkt.

    Dit systeem heb ik gaande weg ontwikkeld tot wat het nu is.

    De leden zijn tevreden met deze service:

    “Hallo Satilmis,

    Dienst met Fti werkt uitstekend. De s/l en target zijn duidelijk.
    Goede actie vandaag. Snel en efficient.”

    Hans111 schreef:
    Hallo Satilmus,

    a) Als een traderswinkel zou kunnen zou dat perfect zijn.

    b) Over dat 3 X ontvangen-probleem hoor ik later nog wel. Het gaat er gewoon om dat ik me 2 x wil uitschrijven op 2 email-adreesen. Alvast dank voor je moeite.

    Trouwens, proficiat met al je goede trades. Vraagje: hoe lag draait jouw systeem al, Satilmus?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Hans111
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,

    Ik heb je zojuist een mail gestuurd.

    Ik spreek je wel weer.

    Vriendelijke groet

    #link naar dit bericht
    Avatar
    neorec
    Bijdrager

    goedenmorgen Satilmis

    ik heb een vraag kan ik jou abonnement ook gebruiken met trading programma plus500 ?

    gr neorec

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Goed en middag neorec,

    Wij geven in de signalen de onderliggende waarde op. Naar mijn weten is het dan ook mogelijk met CFD’s te werken.

    Zie ook het bericht van @gpekaar: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014/page/20#post-12057

    Wij staan voor deze maand ruim 300 euro in de plus.

    Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/2014/07/CritiTrader-resultaat-per-16-juli-2014.jpg

    neorec schreef:
    goedenmorgen Satilmis

    ik heb een vraag kan ik jou abonnement ook gebruiken met trading programma plus500 ?

    gr neorec

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Hans111
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,

    Had je mijn mailtje van 16 juli nog ontvangen?

    Groet,
    Hans

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hans,

    Ik heb je mail ontvangen. Bedankt.

    Hans111 schreef:
    Hallo Satilmis,

    Had je mijn mailtje van 16 juli nog ontvangen?

    Groet,
    Hans

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben een long trade op de DAX lopen. We zijn ingestapt op 9328. Die beursgraadmeter noteert nu op 9508.

    U kunt altijd aanhaken om ons te volgen: Voor de overige leden die zich nog niet aangemeld hebben: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014/page/26#post-12123

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben inmiddels deze positie gesloten op 9600 punten ( de top van de DAX was 9601). Dat betekent een winst van 271 punten.

    De vorige trade was ook een long DAX: Ingestapt op 9.166,92 en uitgestapt op 9338 (een winst van 171 punten)

    Samen goed voor een winst van 442 punten.

    U kunt altijd aanhaken om ons te volgen: Voor de overige leden die zich nog niet aangemeld hebben: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014/page/26#post-12123

    Satilmis schreef:
    We hebben een long trade op de DAX lopen. We zijn ingestapt op 9328. Die beursgraadmeter noteert nu op 9508.

    U kunt altijd aanhaken om ons te volgen: Voor de overige leden die zich nog niet aangemeld hebben: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/gratis-proefabonnement-crititrader-januari-2014/page/26#post-12123

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben een gisteren een long positie op de Duitse DAX ingenomen die wij vandaag alweer konden sluiten. Instap was 9525 en uitstap 9600. Derhalve 75 DAX-punten winst.

    In 3 trades nu totaal 500 punten winst gehaald.

20 berichten aan het bekijken - 261 tot 280 (van in totaal 301)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN