skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Gann Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Gann Getallen uit de bijbel en alles wat ermee samenhangt

Dit onderwerp bevat 25 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 12 jaren, 5 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 21 tot 26 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Jan,

    Ik kijk uit naar jou ideeën, want ik heb echt geen enkele notie van het onderwerp. Ik zou ook niet weten hoe ik moet beginnen aan een antwoord op je vraag, maar ik ben wel geïnteresseerd en heb een open geest voor dit onderwerp.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Jans gezien de toonzetting in je berichten enzovoort heb ik dingen/zaken idd niet uitgewerkt.
    Het enthousiasmeerde me niet meer zo

    Tevens valt mijn simpele benadering in nummerologie geheel in het niet bij die van jou.

    Ik wens je verder s6 op je onderzoekingstocht

    groet
    Haagse Harry

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Die toonzetting richting jouw persoon zal met het verleden te maken hebben.
    Het beste.
    Jan.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Vandaag, 21 maart, is de start van de lente. Bij de Aziatische volkeren is dit het start van het nieuwe jaar. Daar heet het Noroez (????? in het Perzisch Nevruz, ook wel Novruz, Nowrouz, Nooruz, Navruz, Nauroz, Nevruz of Nawroz).

    Merk op dat ze allen het woord New in zich hebben wat opvallend is en dus nieuw betekent.

    Het woord Noroez betekent nieuwe dag. Het feest wordt in Iran (Perzië), Azerbeidzjan en Afghanistan gevierd op de dag van de lentenachtevening, als de zon pal boven de evenaar staat.

    W.D. Gann beschouwde ook de start van de lente als het begin van het nieuwe jaar, wat logischer is en dichter bij de natuur staat.

    As I mentioned earlier, Gann taught us that one avenue of endeavor using the cycle 365.24 was to mark time from March 21. 1-Ic said to start by making March 21 our zero point. Thus making March 22 day one.

    Gann divided the year into six teen equal parts. By dividing the year by four, our sum is the beginning of each new season of the year. The philosophy Gann was spot-lighting onto our tunnel vision was that March 21 was the commencement of the annual reincarnation of life’s new birth.

    By June 21 at the summer solstice point. Intense new growth had taken place in the animal, vegetable, plant, and insect kingdom.

    By the fall equinox on September 21 the peak of vitality was ebbing ever so slowly, and old age was replacing fruitarian as the dominant cycle.

    By the winter solstice, frozen and suspended animation ruled the northern hemisphere of the earth, and the suspended seeds of the perpetuation of life were invisible, as all life was hidden in the frozen tundra, meditating patiently for the return of the photons of light in the spring.

    Zie http://www.gann.su/book/eng/Kakasuleff,%20Chris%20-%20Gann%20and%20the%20Circle.pdf

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    slavernij vanaf de bijbel tot nu

    http://www.youtube.com/watch?v=Xbp6umQT58A%5D

6 berichten aan het bekijken - 21 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN