skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Economie Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Economie Engelse Pond t.o.v. de Euro?

Tags: ,

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar raymondscholten 8 jaren, 6 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    RobVanLeeuwen
    Bijdrager

    Toekomstige ontwikkeling koers van Engelse Pond t.o.v. de Euro?

    Met veel belangstelling heb ik het artikel Euro-dollar op weg naar $1,20 gelezen.

    Echter mijn grootste interesse gaat momenteel uit naar het toekomstige verloop van de koers van de Engelse Pond t.o.v. de Euro, in verband met onze inkopen en verkopen die in GBP worden gefactureerd. Het totaalbedrag aan inkopen in GBP en het totaalbedrag aan verkopen in GBP verschillen, waardoor er een (momenteel niet afgedekt) risico bestaat.

    Wie het toekomstige verloop van de Engelse Pond t.o.v. de Euro zeker weet, wordt ongetwijfeld miljonair, maar toch ben ik geïnteresseerd in alle meningen en verwachtingen en tips van de bezoekers van deze website c.q. dit forum.

    Alvast vriendelijk dank!

    Rob

    #link naar dit bericht
    Marcel van Vliet
    Marcel van Vliet
    Bijdrager

    Hallo Rob,

    Ik deel je interesse en heb het EUR/GBP pair vast op mijn watchlist staan (zie ook mijn blog). Mijn tip in deze is om zelf je verwachtingen op basis van technische analyse, fundamentele analyse of een combinatie van die twee te bepalen en je eigen koers te varen.Er is niemand die de markt kan voorspellen, dus waarom zou je verwarring door de mening van anderen toelaten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Rob, ik heb geen glazen bol maar ik heb een analyse op jouw verzoek gemaakt van de euro ten opzichte van de Engelse pond.

    Voor de pond ten opzichte van de euro kun je de reciproke nemen.

    http://forum.dekritischebelegger.nl/economie/valuta/euro-kansrijk-ten-opzichte-van-engelse-pond/

    RobVanLeeuwen schreef:
    Toekomstige ontwikkeling koers van Engelse Pond t.o.v. de Euro?

    Met veel belangstelling heb ik het artikel Euro-dollar op weg naar $1,20 gelezen.

    Echter mijn grootste interesse gaat momenteel uit naar het toekomstige verloop van de koers van de Engelse Pond t.o.v. de Euro, in verband met onze inkopen en verkopen die in GBP worden gefactureerd. Het totaalbedrag aan inkopen in GBP en het totaalbedrag aan verkopen in GBP verschillen, waardoor er een (momenteel niet afgedekt) risico bestaat.

    Wie het toekomstige verloop van de Engelse Pond t.o.v. de Euro zeker weet, wordt ongetwijfeld miljonair, maar toch ben ik geïnteresseerd in alle meningen en verwachtingen en tips van de bezoekers van deze website c.q. dit forum.

    Alvast vriendelijk dank!

    Rob

    #link naar dit bericht
    Avatar
    raymondscholten
    Bijdrager

    Met interesse heb ik bovengenoemde discussie gelezen. Wij zijn nu ruim 2 jaar verder en de pond is in de tussentijd weer tov de euro in waarde gestegen.

    Ik las hier https://www.rabotransact.com/rtw/file/research/weekly/EUR_GBP.pdf dat men verwacht dat de Britse pond verder zal stijgen op de langere termijn. Wordt deze mening door de forum bezoekers gedeeld.

    Raymond

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN