skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Daytraden met aandelen

Tags: , ,

Dit onderwerp bevat 114 reacties, heeft 20 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar beleggenmethenk 10 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 101 tot 115 (van in totaal 115)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    WRoeland schreef:
    Dank je Satilmis 🙂 Mooie rodeloper heb je en de complimenten voor je site die flink in aanzien en kwaliteit is gestegen.

    Heb zo links en rechts eens even meegelezen op div sites maar niet het aanzien meer waard.Ben zo weer weg wilde je even groeten m’n wereldrondreis is nog niet teneinde.M’n vader heeft hier z’n schrijfpen weer gevonden wat goed is.

    Groet Willem

    Willem, bedankt voor je compliment. Er wordt hard aan gewerkt.

    Je Vader schrijft prachtige stukken die meer dan de moeite waard om het te lezen zijn.

    De kracht van het forum is hoe leden met elkaar omgaan en dat forumleden ongeacht of ze kennis hebben of niet een steentje aan bijdragen.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Er zitten wel erg veel taalfouten in. En dan wil het niet hebben over de stijlfouten. Balans slaat een beetje door dit keer. Blijft toch een raar een tekst opstellen en dan zien.
    Probeer elke keer dezelfde methodiek te gebruiken. Vrouwen denken anders dan mannen. Mannen denken anders over Johnny Depp. Is nu de vraag hoe ik Depp weer naar Japan krijg.
    Het menselijk leed in Japan is ongekend. Gek genoeg sterven er op dit moment meer mensen van de honger in de landen rond de Sahel. Als rijke mensen sterven dat wil iedereen het zien. Arme mensen die sterven dat wil niemand zien.

    #link naar dit bericht
    WRoeland
    WRoeland
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Willem, bedankt voor je compliment. Er wordt hard aan gewerkt.

    Je Vader schrijft prachtige stukken die meer dan de moeite waard om het te lezen zijn.

    De kracht van het forum is hoe leden met elkaar omgaan en dat forumleden ongeacht of ze kennis hebben of niet een steentje aan bijdragen.

    Hoi Satilmis,

    Mijn vader Noach doet zeker z’n best ja.Sinds die NTI cursus hobby en vrijetijd hoe verhalen te schrijven.Is hij niet meer te stoppen 🙂 Hij was een beetje lui de laatste tijd zat teveel achter de Garaniums en zo.

    Lees hem ook altijd graag is zeer leerzaam als je begrijpend leest.

    Groet Willem

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Noach schreef:
    Er zitten wel erg veel taalfouten in. En dan wil het niet hebben over de stijlfouten. Balans slaat een beetje door dit keer. Blijft toch een raar een tekst opstellen en dan zien.
    Probeer elke keer dezelfde methodiek te gebruiken. Vrouwen denken anders dan mannen. Mannen denken anders over Johnny Depp. Is nu de vraag hoe ik Depp weer naar Japan krijg.
    Het menselijk leed in Japan is ongekend. Gek genoeg sterven er op dit moment meer mensen van de honger in de landen rond de Sahel. Als rijke mensen sterven dat wil iedereen het zien. Arme mensen die sterven dat wil niemand zien.

    Ik let niet op taal-en spelfouten. Daar lees ik overheen, het gaat om de inhoud. Volgens mij maak ik de meeste taal-en spelfouten.

    Ik gebruik Chrome en daar kun je online je spelfouten eruit halen. Wat ik wel kan doen is het even nalopen als je dat wilt.

    Heb je gisteren de film The Libertine gezien met Johnny Depp en John Malkovich? Een film over het leven van John Wilmot alias de Graaf van Rochester, een 17de eeuwse dichter die zich op roemruchte wijze naar een vroege dood dronk en pas na zijn dood erkenning kreeg voor zijn levenswerk.

    http://www.youtube.com/watch?v=H2t2KvVp6sM

    Je hebt gelijk, iedere dag sterven duizenden mensen van de honger. Daar hoor je niets over.

    Er dreigt een nucleaire ramp van ongekende proporties. De mens heeft een zeer verwoestend middel gecreëerd om in zijn energiebehoefte te voldoen. Radio-actief materiaal heeft 100.000 jaar nodig om volledig onschadelijk te zijn.

    Het wil er bij mij niet in dat een dergelijk potentieel destructief middel gebruikt wordt om energie op te wekken. Een middel die niet alleen mensen ernstig ziek maakt maar het DNA aantast zodat toekomstige generaties daar last van hebben.

    Nu kun je stellen dat de kans op een dergelijke ramp klein is. Dat geldt evenzo ook voor vliegtuigongelukken. Waar het om gaat is de verwachtingswaarde.

    De kans dat je een een vliegtuigongeluk overleeft is zeer klein dus de kosten zijn zeer hoog. Als je dat met de kans op een daadwerkelijke ongeluk vermenigvuldigt krijg je toch een hoge verwachtingswaarde.

    #link naar dit bericht
    WRoeland
    WRoeland
    Bijdrager

    Noach schreef:
    Er zitten wel erg veel taalfouten in. En dan wil het niet hebben over de stijlfouten. Balans slaat een beetje door dit keer. Blijft toch een raar een tekst opstellen en dan zien.
    Probeer elke keer dezelfde methodiek te gebruiken. Vrouwen denken anders dan mannen. Mannen denken anders over Johnny Depp. Is nu de vraag hoe ik Depp weer naar Japan krijg.
    Het menselijk leed in Japan is ongekend. Gek genoeg sterven er op dit moment meer mensen van de honger in de landen rond de Sahel. Als rijke mensen sterven dat wil iedereen het zien. Arme mensen die sterven dat wil niemand zien.

    Maakt niet uit Pa het gaat immers om de inhout 😉

    Tienduizende doden denkt men nu in Japan,vreselijk.Laten we maar hopen dat die kerncentrales het zullen houden?Die stuks hebben nu al(grote) problemen.

    Jawel hoor dat zien de mensen wel wat er gaande is in de Sahel.Wel eens bij nagedacht wat we daar hadden kunnen doen met al het geld wat we nu in de banken stoppen en reserveren voor landen.

    Waarom kunnen we dat niet voor de arme landen doen is en blijft de vraag?
    Gelukkig komt moslim Afrika al in opstand.En het westen wacht weer af t.a.v Libie.De reden zal zijn dat daar te weinig olie zit of zo?

    Groet je zoon.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Noach schreef:
    Balans slaat een beetje door dit keer. Blijft toch een raar een tekst opstellen en dan zien.

    Ik heb een script gevonden en geïnstalleerd waarbij je eerst kan zien wat je geschreven hebt (Post preview). Misschien is dat beter en kijken of het werkt en gebruiksvriendelijk is.

    Je kan een bericht tot een uur na inzending nog wijzigen.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Mooi die Preview werkt goed.

    Had de tekst beter moeten nakijken een uur moet voldoende zijn om eventuele correcties aan te brengen.

    Jammer genoeg die film gemist van Depp. John Malkovich is een begeesterd acteur en speelt alleen maar in films die succesvol zijn. Zelfs de reclame filmpjes met George Cloony zijn grappig en irriteren zelden. Zijn eigenlijk korte speelfilmpjes. Speelt opvallend vaak in historisch films terwijl hij toch een heel karakteristieke kop heeft. Had nog nooit gehoord van John Wilmot wist ook niet dat de boeken van hem zo gewild waren tot ze topprijzen opbrachten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @wroeland, met die avatar zie je er super uit! 😀

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Noach schreef:
    Mooi die Preview werkt goed.

    Had de tekst beter moeten nakijken een uur moet voldoende zijn om eventuele correcties aan te brengen.

    Jammer genoeg die film gemist van Depp. John Malkovich is een begeesterd acteur en speelt alleen maar in films die succesvol zijn. Zelfs de reclame filmpjes met George Cloony zijn grappig en irriteren zelden. Zijn eigenlijk korte speelfilmpjes. Speelt opvallend vaak in historisch films terwijl hij toch een heel karakteristieke kop heeft. Had nog nooit gehoord van John Wilmot wist ook niet dat de boeken van hem zo gewild waren tot ze topprijzen opbrachten.

    Heb je vroeger in de kunsthandel gezeten?

    P.S. Ik kan je niet per e-mail bereiken, geeft een bounce.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben op de site nu ook swingtrading met aandelen: http://forum.dekritischebelegger.nl/trading-tips/aex-top-5/

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beleggenmethenk
    Bijdrager

    Geen swingtrading, maar gewoon long? Morgen een update met AEX Miniopties en futures.

    http://beleggenmethenk.blogspot.nl/2013/10/trading-idee-speeder-long-aex_21.html

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beleggenmethenk
    Bijdrager

    Ik heb het rendement ook doorgerekend met AEX miniopties en het verschil in rendement lijkt niet al te groot. Slechts 0,25%.

    http://beleggenmethenk.blogspot.nl/2013/10/trading-idee-speeder-long-geschreven.html

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beleggenmethenk
    Bijdrager
    #link naar dit bericht
    Avatar
    beleggenmethenk
    Bijdrager
15 berichten aan het bekijken - 101 tot 115 (van in totaal 115)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN