skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Daytraden met aandelen

Tags: , ,

Dit onderwerp bevat 114 reacties, heeft 20 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar beleggenmethenk 10 jaren, 5 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 61 tot 80 (van in totaal 115)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Een positie is gesloten de winst is uitgekomen op € 3.480,00

    Overzicht portefeuille:
    http://sucq.blogspot.com/2010/12/dinsdag-28-12-2010-weeknummer-53.html

    De bedoeling is op een hoger niveau met een hogere hefboom terug in de markt te stappen.

    Attachments:
    Q.jpg

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager
    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Bovenkant 371.97
    Vrijdag 25 februari volgend venster in de tijd.



    Attachments:
    @.jpg
    F1.jpg
    F2.jpg

    #link naar dit bericht
    Bouncer
    Bouncer
    Bijdrager

    Deze is ook wel leuk…

    Attachments:
    Gann_144.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Mooie plaatjes, dank heren.

    GRS

    Tokkie

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    #noach,

    Mooi resultaat goed gezien deze beweging.
    € 2.530,00 dan maar
    Groet,
    Cash

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ome joop
    Bijdrager

    Is toch geen daytrading met aandelen met dat mooie resultaat?
    Daytrading in Nederland met aandelen is sowieso een lastig verhaal. Te weinig volume, te grote spread en te hoge kosten. Kortom niet doen.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    @joop

    Aandelen zitten in mandje dit wordt de AEX genoemd. Mozes werd in een biezenmandje de Nijl werd opgeduwd. Het maakt dus niks uit of je in aandelen handelt of in de AEX
    Als je het produkt niet begrijpt moet je er niet in handelen. Neemt niet weg dat je altijd mensen hebt die het product niet begrijpen maar toch overal een mening over hebben.
    Mozes zou de Nijl niet zijn opgeduwd als er geen vertrouwen was in de goede afloop. Zou niet handelen in Speeders als ik geen zekerheid zou hebben.

    Dat is nu het verschil tussen een bandparodist en een belegger.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ome joop
    Bijdrager

    @ noah.

    Draadje ging over daytrading in aandelen of heb ik het verkeerd begrepen? Speeder turbo’s etc. zijn fijne produkten die door commerciele partijen in de markt gezet zijn met daarbij behorende dito belangen. Leuk die beeldspraak maar doet geen recht aan mijn kritische kijk op de oorsprong van het draadje.

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    Ik hoop niet dat dit mooie draadje wordt gebruikt voor het plaatsen van e oneliners ome Joop.
    Daytrading in Nederland met aandelen is sowieso een lastig verhaal. Te weinig volume, te grote spread en te hoge kosten. Kortom niet doen.
    Dit is een mening maar dat hoeft niet perse voor iedereen te gelden, toch?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ome joop
    Bijdrager

    Ik weet het niet hoor. Ik zet met reden erbij waarom daytrading met aandelen een lastig verhaal is. Als dat een oneliner is dan is dat maar zo. Draadje is in ieder geval dusdanig verward, dat er gespeederd wordt via swingtrading. Heb in ieder geval nav het draadje en van mijn posting inhoudelijk nog geen tegenargument mogen lezen dat hout snijdt en mijn bewering onderuit haalt.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    @joop,

    Strikt genomen heb je gelijk. Dit is geen daytraden. Het bedrag waarmee belegd wordt is slechts € 10.000 Van DayTrading kan dus geen sprake zijn. Te weinig beginkapitaal dus. Maar goed je verliest dus het grotere doel uit het oog en wel eerst een beginkapitaal groot genoeg te vergaren waardoor Daytrading mogelijk is.

    Middels een omweg van SwingTrading wordt binnen een jaar een kapitaal vergaard van € 25.000 waardoor nog steeds overigens geen DayTrading mogelijk is maar dit is wel het doel.

    Om het een beetje vriendelijk te houden is de toegang laag gehouden en is gekozen voor een hefboomproduct. Met andere woorden we beginnen dus met het traden voor dummy´s en als er binnen 1 jaar een kapitaal is wordt er een tandje bijgezet.

    Ik besluit dus met de eerste regels van dit draadje:
    Om te leren van elkaar wil ik dit onderwerp lanceren.
    Voor mezelf ben ik aan het zoeken om met € 10.000,- korte ritjes te maken.

    Maak dus korte ritjes conform de beginregels van dit draadje.

    Mijn vraag nu aan Joop is wat kunnen we van jou leren behalve het balineren ?

    Denk dat je zo’n mannetje bent die niet zoveel zelf kan veel kan …. ([code]een stukje tekst is door de moderator verwijderd wegens te kwetsend en schadelijk voor het forum)[/code].

    Steekt he die winst. En dat kan je in je zak steken. Wat mij lukt mislukt bij jou en daarom ben jij …([code]een stukje tekst is door de moderator verwijderd wegens te kwetsend en schadelijk voor het forum)[/code].

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ome joop
    Bijdrager

    Ik heb mijn mening gegeven betreffende het onderwerp> Het DAYtraden met aandelen.Niet meer en niet minder.

    Verder kan ik van jou veel leren en dan doel ik met name op je fatsoen naar mensen toe die een mening hebben die niet strookt met de jouwe.

    Beste Noach, ik heb niet eens gezien dat je winst hebt behaald. Dat vind ik totaal niet interessant mbt het draadje al gun ik je de grootste winst toe hoor. Ik ken je niet maar gezien je kinderachtige reactie zet ik daar wat jou betreft mijn vraagtekens bij.

    Geeft niet hoor, je komt er gerust wel als je tenminste mensen die een andere mening hebben in hun waarde laat.

    Ik zou zeggen gezien je eerdere posting over mozes en het mandje, sla de bijbel er nog eens op na.

    #link naar dit bericht
    Budje
    Budje
    Bijdrager

    Ome joop je zit hier alleen maar mensen onnodig op stang te jagen. Ga anders naar IEX.nl of DFT.nl daar voel je je vast beter op je plaats. Zeker met je ‘ik weet het toch beter’ attitude.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Beetje gezellig houden. Het is immers maar een spelletjeuh

    GRS

    Tokkie

    #link naar dit bericht
    Budje
    Budje
    Bijdrager

    he eurotokkie jou zie ik ook overal 😉

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    Ik ben het draadje begonnen en stop er nu ook mee.Als mensen op de man gaan spelen ben ik weg.Dit soort door emotie gedreven reacties hebben voor mij geen meerwaarde. Jammer maar helaas. Veel succes verder.

    #link naar dit bericht
    pingpong
    pingpong
    Bijdrager

    Mooi resultaat Noach, beweging heeft dus iets verder doorgezet dan verwacht. Ga je ook nog profiteren van de UP (wave B) of laat je deze aan je voorbij gaan en alleen goedkoper inkopen van een speedertje?

    #link naar dit bericht
    pingpong
    pingpong
    Bijdrager
20 berichten aan het bekijken - 61 tot 80 (van in totaal 115)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN