skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader

Dit onderwerp bevat 463 reacties, heeft 40 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 12 jaren, 3 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 461 tot 464 (van in totaal 464)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Dit gaat een prima trade opleveren. De zilverprijs staat momenteel op $27,75. Dus we hebben meer dan 1 dollar winst.

    Voor morgen maak ik de stoploss “hard” op $27,50. Dat betekent dat ongeacht wij iets posten wij uit deze positie stappen als de zilverprijs op of onder 27,50 komt.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op Zilver op 26,5144

    Wij kopen 500 stuks Silver CB Lim Speeder Long 25 13-03-2012=DE000CK4YDC5

    prijs speeder: 0,65

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben Zilver long gesloten op $27,50 met een leuke winst: 170 euro

    prijs speeder: 1,03

    Bruto winst: 190 euro
    Bankkosten: 20 euro

    Netto: 170 euro

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op Zilver op 26,5144

    Wij kopen 500 stuks Silver CB Lim Speeder Long 25 13-03-2012=DE000CK4YDC5

    prijs speeder: 0,65

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben de nettowinst van vorige week uitgebouwd naar 446 euro oftewel een rendement van 4,5%. De cijfers zijn inclusief bankkosten.

    Deze week hebben we niet veel gehandeld omdat we nog moesten uitbuiken van de kerst. De enige trade leverde wel een mooie winst van 170 euro op oftewel een nettorendement van 52%.

    De winst in AEX punten bleef gelijk, vooral omdat we de Amsterdamse beursgraadmeter links hebben laten liggen: 18,4 punten winst over december.

    Week 1 11 punten
    Week 2 17,5 punten
    Week 3 18,4 punten
    Week 4 0 punten (niet gehandeld)

    Ons streven voor 500 euro netto per maand is bijna gehaald. Wij sluiten de boeken voor dit jaar en zetten de tellers ondanks ons rendement van 446 euro volgend jaar op 0.

    We beginnen ook daar deze draad erg lang is geworden met een nieuw draadje. Bestaande volgers worden overgezet, zij hoeven niets te doen.

    Vragen of opmerkingen zal ik beantwoorden in het draadje met mijn andere gebruikersnaam: Satilmis2.

    Ik dank iedereen die de afgelopen jaar een actieve bijdrage heeft geleverd om de site beter te maken.

    Wij wensen al onze bezoekers een goede jaarwisseling en een voorspoedig Nieuwjaar toe.

    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

    Attachments:
    Crititrader_verbeterde_versie_week_4.jpg

4 berichten aan het bekijken - 461 tot 464 (van in totaal 464)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN