skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 61 tot 80 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan long op de AEX op 308,30. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,39. Eerste KD: 311. Stoploss: 306

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op AEX op 307
    prijs speeder: 1,27

    Satilmis schreef:
    We gaan long op de AEX op 308,30. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,39. Eerste KD: 311. Stoploss: 306

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Sat.

    Jammer van deze acties,beide aan mee gedaan ,
    ,volgende keer beter

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan opnieuw long op de AEX op 306,75. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,26. Eerste KD: 309,3. Stoploss: 304

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op AEX op 308,18

    prijs speeder: 1,38

    Satilmis schreef:
    We gaan opnieuw long op de AEX op 306,75. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,26. Eerste KD: 309,3. Stoploss: 304

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan long op de DAX op 6688. We kopen 500 stuks DAX 30 CT BEST Speeder Long 6536.83=DE000CG31T44. prijs speeder: 1,71. Eerste KD: 6750. Stoploss: 6600

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op de DAX op 6722

    prijs speeder: 2,05

    Satilmis schreef:
    We gaan long op de DAX op 6688. We kopen 500 stuks DAX 30 CT BEST Speeder Long 6536.83=DE000CG31T44. prijs speeder: 1,71. Eerste KD: 6750. Stoploss: 6600

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden, we hebben vandaag € 190 netto verdiend. Daarmee hebben we ons verlies van gisteren meer dan goedgemaakt.

    Maar wel even balen dat we te vroeg gesloten hebben. Maar aan de andere kant lopen we geen grote verliezen op en kunnen we zelfs een kleine winst bijschrijven.

    Een trader is bijna nooit tevreden. Of hij sluit te vroeg of te laat etc etc.

    Het is niet anders, ik vind het ook erg jammer. Er komen echter nieuwe kansen. Bevalt het jullie?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Satilmis,

    Het bevalt prima, gaat super zo, bedankt voor je inzet.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    legris
    Bijdrager

    Ben er door omstandigheden wat langer ingebleven en heb het me niet berouwd. Het ‘momentum’ is nu eenmaal moeilijk in te schatten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan Short op de AEX op 312,32. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 325.79=DE000CG34J76. prijs speeder: 1,39. Eerste KD: 309,5. Stoploss: 314

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    voorlopig instap gemist, kon er niet bij voor 1,39 jammer, misschgien komt er nog een kans

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de Short op de AEX op 309,51

    prijs speeder: 1,69

    Satilmis schreef:
    We gaan Short op de AEX op 312,32. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 325.79=DE000CG34J76. prijs speeder: 1,39. Eerste KD: 309,5. Stoploss: 314

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan Short op de AEX op 311,10. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 325.79=DE000CG34J76. prijs speeder: 1,45. Eerste KD: 309,5. Stoploss: 314

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op 311,00.

    prijs speeder: 1,49

    Satilmis schreef:
    We gaan Short op de AEX op 311,10. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 325.79=DE000CG34J76. prijs speeder: 1,45. Eerste KD: 309,5. Stoploss: 314

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Je koersdoel werd 30 min later gehaald, maar winst = winst. Vandaag pas weer wat tijd en ik heb met een AEX CT Best Speeder Short 323 meegedaan, 500 st koop 0,99, verkoop 1,19, dus 99,96 netto verdiend (via Mijn Broker, momenteel 2 eurocent commissie per Speeder of Sprinter transatie).

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Gefeliciteerd! Mijn instap was deze keer wat minder gunstig. Ik zag ook dat anderen leden die meegedaan hebben winst hebben gemaakt wat mij verheugd.

    De markt is erg moeilijk op dit moment. Het schiet alle kanten op. Grote winsten maar ook grote verliezen kunnen behaald worden.

    Ik ben in ieder geval blij geen verlies gemaakt te hebben.

    Derfgnome schreef:
    Je koersdoel werd 30 min later gehaald, maar winst = winst. Vandaag pas weer wat tijd en ik heb met een AEX CT Best Speeder Short 323 meegedaan, 500 st koop 0,99, verkoop 1,19, dus 99,96 netto verdiend (via Mijn Broker, momenteel 2 eurocent commissie per Speeder of Sprinter transatie).

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Inderdaad, een rare markt. Dit kan volgens mij geen enkel systeem voorspellen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Goedenavond, allereerst heet ik de nieuwe abonnees van harte welkom. Wij zijn verheugd dat steeds meer beleggers lid worden van onze service.

    U krijgt de berichten per e-mail of SMS. Daarnaast kunt u terecht op het besloten gedeelte van het forum: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/crititrader-besloten

    U moet eerst ingelogd zijn om deze draad te zien en te kunnen reageren. Dat is vanwege het besloten karakter ervan. Inloggen kun je via: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/

    Wat u kunt doen is als je aan het inloggen bent even “Deze gegevens onthouden” aanvinken. Dan hoeft u de volgende keer niet meer in te loggen.

    Resultaten

    Wij hebben deze week een paar trades op de AEX en 1 trade op de DAX gedaan. Per saldo hebben wij netto € 165,– verdiend. Ondanks de moeilijke marktomstandigheden blijven we standhouden en breiden we onze winst uit.

    Tezamen met het resultaat van de afgelopen weken hebben we ons minimale streefwinst voor deze maand al behaald. We staan namelijk netto € 695,– in de plus.

    De resultaten worden hier bijgehouden: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Hoe vinden jullie het gaan? Hebben jullie meegedaan en wat zijn jullie eventuele winsten of verliezen? Suggesties en opmerkingen zijn welkom.

    Wij gaan met het verdiende geld weer uit eten en zetten de bloemetjes buiten. Mannen kunnen achter de vrouwen aan en vrouwen achter de mannen.

    Groeten en prettig weekend,
    Sat

20 berichten aan het bekijken - 61 tot 80 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN