skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 2 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 241 tot 260 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij sluiten de short positie op de AEX op 301,64 en verkopen alle 1000 stukken.
    prijs speeder: 1,59

    Satilmis schreef:
    Wij kopen 500 stukken AEX CT BEST Speeder Short 316.98=DE000CG34J84 bij AEX 304,20. prijs speeder: 1,33

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    hoi sat,al 2 mails verstuurd,kan niet op de chat komen ,reden doorgegeven

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo Satil,

    Nog even terugkomend op mijn niet ontvangen SMS, ik zit hier op het randje van het netwerk en dat is waarschijnlijk de oorzaak dat de eerste SMS vanmiddag niet ontvangen werd.
    De tweede (verkoop) SMS kwam wel keurig binnen want ik zat toen op een andere plek waar het netwerk 2 streepjes signaal geeft.
    Vraagje voor de SMS operater: als je een SMS niet binnen krijgt doordat er op dat moment onvoldoende signaal was, wordt die SMS dan niet meer verstuurt als je weer binnen bereik bent?
    By the way, leuke trade.
    Mvg,
    Henk

    #link naar dit bericht
    Nathan Road
    Nathan Road
    Bijdrager

    Hoi Satilmis

    Je vroeg laatst om je op de hoogte te houden wanneer SMS te laat binnenkwam. Dat was bij mij vorige keer al zo maar ook deze keer.

    De SMS met je tweede aankoop blijkbaar verzonden 15.30 uur maar hier pas binnen 15.58 uur, dus helaas te laat, de verkoop SMS kwam hier 5 minuten na verzending binnen. Ik heb om het te checken mezelf een SMS gestuurd maar die had ik na drie minuten. Later zag ik dat je het op de chat gemeld had dat je bij ging kopen, maar daar zit ik niet de hele dag op.

    Heb de positie daarom maar vast gehouden. Verder alle respect voor de manier waarop je werkt en ik ga zeker met je door

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @henkb: (we hebben heel veel Henken hier 🙂

    SMS blues

    Zoals ik gemeld heb maar ook voor nieuwe leden nogmaals:

    Uw toestel moet op het moment van ontvangen aanstaan en een goed bereik hebben. Een bericht kan altijd later aankomen als de ontvanger tijdelijk geen bereik heeft.

    Dus als je weer goed bereik hebt dan kun je die SMS altijd ontvangen.
    Als een toestel weer wordt aangezet dient het bericht vrijwel direct als er signaal is binnen te komen.

    Wat betreft Belgische nummers is het helaas zo dat er vaker een vertraging ontstaat van een paar minuten. Dit ligt aan de infrastructuur aldaar en hier is helaas geen oplossing voor handen.

    Als u in het buitenland bent zoals met vakantie (terwijl ik hier hard zit te werken????) kan het voorkomen dat u de berichten niet ontvangt in verband met roaming.

    Zo was een lid in Duitsland en is nu aangemeld op het O2 netwerk. Het gebruik van roaming kan problemen opleveren in gevallen waarbij het thuisnetwerk (Telfort) beperkte roaming afspraken heeft met het gast netwerk. Een oplossing zou zijn om het toestel te laten roamen op een ander netwerk.

    @Nathan Road: dus als je een SMS te laat of niet hebt ontvangen ligt het aan de bovengenoemde oorzaken. Controleer dus of u een goede ontvangst hebt, niet in een bunker zit etc etc.

    Barkwood:

    Je bent gisteren short gegaan. Als trader baseer je de beslissing op TA, welke indicatoren je gebruikt weet ik niet.Geven je indicatoren na 24 uur nog steeds dezelfde conclusie, dwz short?

    Het signaal blijft van kracht tot nader order. Een wijziging melden wij per e-mail of SMS.

    Roeland: Hoi Satilmis,

    Bedoelde je echt kopen (bijkopen dus) of verkopen, verlies nemen?

    Roeland, volgens mij stond er echt bijkopen.

    Wij kopen 500 stukken AEX CT BEST Speeder Short 316.98=DE000CG34J84 bij AEX 304,20. prijs speeder: 1,33

    kopen….bij 🙂

    Weer een leuke trade erbij. We hebben ons minimale doelstelling voor deze maand weer gehaald. Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/2012/03/CT-Resultaten-bijgewerkt-tot-en-met-21-juni-2012.jpg

    Nou welke abo dienst kan een dergelijk rendement voor dit jaar claimen??? :):)

    HenkB schreef:
    Hallo Satil,

    Nog even terugkomend op mijn niet ontvangen SMS, ik zit hier op het randje van het netwerk en dat is waarschijnlijk de oorzaak dat de eerste SMS vanmiddag niet ontvangen werd.
    De tweede (verkoop) SMS kwam wel keurig binnen want ik zat toen op een andere plek waar het netwerk 2 streepjes signaal geeft.
    Vraagje voor de SMS operater: als je een SMS niet binnen krijgt doordat er op dat moment onvoldoende signaal was, wordt die SMS dan niet meer verstuurt als je weer binnen bereik bent?
    By the way, leuke trade.
    Mvg,
    Henk

    #link naar dit bericht
    Nathan Road
    Nathan Road
    Bijdrager

    @Nathan Road: dus als je een SMS te laat of niet hebt ontvangen ligt het aan de bovengenoemde oorzaken. Controleer dus of u een goede ontvangst hebt, niet in een bunker zit etc etc.

    Goedemorgen, zoals ik al zei zijn bovengenoemde oorzaken bij mij niet van toepassing, ik zit in de Randstad, ben niet op vakantie, zit niet in een bunker, mijn toestel staat aan, andere berichten komen continu wel direkt binnen……indien dit alles niet het geval was had ik je hiermee niet lastig gevallen.

    Ik ga het bij volgende SMS nogmaals checken en laat het je weten ( ga ervan uit dat de tijd die bij je SMS staat de tijd van verzending is en niet van opstellen )

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Charles
    Bijdrager

    Beste trader

    Heb de sms en mail ontvangen. p.s vindt het niet zo ramp of het signaal later ontvangt,soms betaal je ietjes duurder maar komt ook voor dat je goedkoper kan instappen,waar het om uit eindelijk draait voor de meeste leden hier op deze forum, met een positief saldo kan afsluiten.

    Sati even voor de duidelijkheid jou service is top.

    Bedankt Sati heb absoluut geen spijt dat ik op deze forum lid ben

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Sat

    lukt nog steeds niet om op de dchat in te loggen,krijg verder overal toegang op

    gr

    Henk

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hebra
    Bijdrager

    Ik heb een proefabo, het ging in het begin steeds fout, nu gaat alles goed heb mijn eerste trade met winst geboekt.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    We hebben een niet onaardige week achter de rug. We hebben 2 trades gedaan waarmee we in totaal 240 euro netto verdiend hebben.

    Daarmee zitten we deze maand al op een winst van 549 euro. Dat is inclusief de bankkosten en de kosten van het abonnement. We hebben dus ons minimale streven van 500 euro per maand gehaald. In feite lopen we ver voor op streven van dat gemiddelde bedrag.

    Positief is dat we deze maand slechts 8 trades gedaan hebben waarmee het aantal trades afneemt en onze effectiviteit stijgt. Wij gaan niet traden om te traden maar willen op het goede moment instappen. Daardoor kan het voorkomen dat we bijvoorbeeld een dag niet in de markt zitten. So dont worry, traden is niet hetzelfde als broodjes bakken of koffiezetten.

    SMS blues toegift

    Gisteren heb ik uitgelegd waardoor een SMS te laat kan aankomen. Het kan ook voorkomen dat er een storing is bij uw mobiele telefoonaanbieder (zoals KPN, Vodafone). Dan krijgt u ook geen SMS binnen. Dit zijn zaken die buiten ons macht liggen.

    Blijf wel alle problemen melden. Wel na controle aub van ontvangst,bereik, roaming, netwerkstoring etc.

    Vrienden en kennissen

    U zou ons een groot plezier doen als u CritiTrader bekender maakt op andere sites of fora. Dat kan ook via de sociale media zoals facebook of twitter.

    U kunt deze link gebruiken: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    Alvast hartelijk dank!

    Uw reacties

    Bent u tevreden met deze service? U kunt uw ervaringen kwijt op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader

    Voetbal en uit eten

    Door de winst van deze week kunnen we weer luxe uit eten gaan. Op een hutje op de hei zitten kan ook maar een weekendje weg zou ook nog kunnen.

    Ook kunnen we shoppen en voetbal gaan kijken.

    Ik wens u een heel prettig weekend!

    Groeten,
    Sat(ilmis)

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 296,70. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 283.25=DE000CT9EBK4. prijs speeder: 1,41. Eerste KD: 299. Stoploss:292

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jeanne
    Bijdrager

    Reactie op het verzoek storingen en vertragingen te melden:
    Vanochtend kwam de sms ruim een uur later binnen(vodafone)
    Sedert 22!juni ontvang ik geen berichten meer op de besloten chat.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jeanne
    Bijdrager

    Terwijl ik het bericht verstuur zie ik het longadvies van 10.41 uur :
    slechts een half uur vertraagd.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beuna
    Bijdrager

    Als nieuwe klant was ik benieuwd hoe de trades zouden binnen komen.
    Via e-mail ontvangen om 10.41. Nu om 11.26 nog niets via sms ontvangen.
    Operator is Telenet (België).

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beuna
    Bijdrager

    beuna schreef:
    Als nieuwe klant was ik benieuwd hoe de trades zouden binnen komen.
    Via e-mail ontvangen om 10.41. Nu om 11.26 nog niets via sms ontvangen.
    Operator is Telenet (België).

    Om 11.41 , met één uurtje vertraging dus, sms ontvangen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    BIJKOPEN: 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 283.25=DE000CT9EBK4. prijs speeder: 1,20. AEX: 294,50

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    SL blijft het zelfde?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 295,70 en verkopen alle 1000 stukken.
    prijs speeder: 1,21

    Satilmis schreef:
    BIJKOPEN: 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 283.25=DE000CT9EBK4. prijs speeder: 1,20. AEX: 294,50

    #link naar dit bericht
    Jerke
    Jerke
    Bijdrager

    Op moment van ontvangst sms staat de AEX rond de 294,55
    Een punt lager (!) dus dan het verkoopsignaal suggereert…

20 berichten aan het bekijken - 241 tot 260 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN