skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    gpekaar
    gpekaar
    Bijdrager

    Hoi allemaal

    Ik lees al een poosje mee op deze side en moet zeggen leuke side gelukkig weinig geouwehoer en ruzie dat maak je elders wel eens anders mee, ook denk ik dat Satt best wel leuke adviezen meegeeft en dat ook nog eens gratis, dat heeft mij er toe besloten om eens mee te doen met de avond trading waarvoor 15euro per avond gevraagd word,wat zeker niet te veel is, ik moet zeggen een leuke avond waar dmv. cfd,s op goud getreed werd 1e trade piepklein verliesje 2e trade BE maar ik ben gewoon blijven zitten en er uiteindelijk met een leuke winst uitgegaan, ik moet zeggen goud was voor mij weer eens iets nieuws, alles genomen een zeer leuke leerzame avond die ook nog wat winst heeft opgeleverd.

    Groet Gerard

    #link naar dit bericht
    Pino
    Pino
    Bijdrager

    Hallo Allemaal,

    Even wennen handelen / traden in de avond !! Maar perfecte opvulling voor veel mensen die overdag werken en juist 's avonds tijd over hebben.
    Een zeer mooie start met een prima resultaat voor de 1e avond !!! (zie de bijlage)
    Allemaal heel ontspannen en relaxed !!! De complimenten aan Sat, niet alleen voor deze avond maar ook voor de andere (gratis) resultaten tot op heden !!

    Tot maandag avond allemaal voor ronde 2 …. ik kan niet wachten en ja hoor ik wacht juist wel … in spanning…

    Attachments:
    aaaa.jpg

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Gerard, bedankt voor de moeite van het schrijven. Ik hoop dat mensen een goed beeld krijgen van de avondhandel.

    Lees ook de reactie van Pino: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/crititrader-2012/page/17#post-7788

    gpekaar schreef:
    Hoi allemaal

    Ik lees al een poosje mee op deze side en moet zeggen leuke side gelukkig weinig geouwehoer en ruzie dat maak je elders wel eens anders mee, ook denk ik dat Satt best wel leuke adviezen meegeeft en dat ook nog eens gratis, dat heeft mij er toe besloten om eens mee te doen met de avond trading waarvoor 15euro per avond gevraagd word,wat zeker niet te veel is, ik moet zeggen een leuke avond waar dmv. cfd,s op goud getreed werd 1e trade piepklein verliesje 2e trade BE maar ik ben gewoon blijven zitten en er uiteindelijk met een leuke winst uitgegaan, ik moet zeggen goud was voor mij weer eens iets nieuws, alles genomen een zeer leuke leerzame avond die ook nog wat winst heeft opgeleverd.

    Groet Gerard

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jay
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Gerard, bedankt voor de moeite van het schrijven. Ik hoop dat mensen een goed beeld krijgen van de avondhandel.

    Lees ook de reactie van Pino: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/crititrader-2012/page/17#post-7788

    Pino schreef:
    Hallo Allemaal,

    Even wennen handelen / traden in de avond !! Maar perfecte opvulling voor veel mensen die overdag werken en juist 's avonds tijd over hebben.
    Een zeer mooie start met een prima resultaat voor de 1e avond !!! (zie de bijlage)
    Allemaal heel ontspannen en relaxed !!! De complimenten aan Sat, niet alleen voor deze avond maar ook voor de andere (gratis) resultaten tot op heden !!

    Tot maandag avond allemaal voor ronde 2 …. ik kan niet wachten en ja hoor ik wacht juist wel … in spanning…

    [attachment=7788,1249]

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jay
    Bijdrager

    satilmis wil me aanmelden grjay

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Short op de EUR/USD op 1,2914. De euro-dollar heeft het herstel binnen de dalende trend afgerond. Wij denken aan een verdere zwakte.

    Wij kopen 250 stuks EUR/USD CB Speeder Short 1.3293=DE000CK4Z665

    prijs speeder: 2,96.

    Koersdoel: 1,28. Stoploss: 1,30

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Satilmis schreef: Wij gaan Short op de EUR/USD op 1,2914. De euro-dollar heeft het herstel binnen de dalende trend afgerond. Wij denken aan een verdere zwakte. Wij kopen 250 stuks EUR/USD CB Speeder Short 1.3293=DE000CK4Z665 prijs speeder: 2,96. Koersdoel: 1,28. Stoploss: 1,30

    Effe vlug vanuit de auto, ik ben mee

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    doei doei

    #link naar dit bericht
    gotcha
    gotcha
    Bijdrager

    Later ingestapt maar ook mee met de eur/usd.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hierbij de tussenstand na week 3. We hebben 1 trade gedaan en die met een kleine winst afgesloten. Daarnaast hebben we wat winst gepakt op de EUR/USD.

    Onze winst is nu 560 euro oftewel een rendement van 5,60%. Sinds de start van Crititrader op 1 december staan wij op een winst van in totaal 1.006 euro. Dat is een rendement van 10%.

    Vandaag zijn we ingestapt op de EUR/USD short met een bescheiden positie. Deze staat thans op een licht verlies maar dat boeit niet. De EUR/USD staat momenteel op 1,2927 (instap was 1,2914).

    Niet in die mate dat we weer borden moeten afwassen in het restaurant en andere vervelende klusjes moeten doen.

    Zo zie je maar dat money management belangrijk is. Ik heb deze week mensen zien instappen op een AEX short positie met een speeder met stoploss van 324! Dat is vragen om problemen. Geef de markt ruimte.

    Het aantal trades van ons blijft dalen. Deze week maar 2 trades. Ik hoop nu dat iedereen het kan volgen.

    Avondhandel

    Wie meer trades wil volgen, kan terecht op de Avondhandel. Maandag tussen 19:00 en 22:00 uur is de volgende sessie.

    Wat betreft de avondhandel hebben wij besloten een strippenkaart systeem in te voeren.

    Dus je koopt bijvoorbeeld 4 strippen, dan kun je dus 4 avonden bijwonen. 1 strip kost dus 15 euro inclusief BTW.

    Op deze manier maken wij het zo flexibel mogelijk. Je kunt dan meedoen op een avond die jou het beste uitkomt.

    Als je geïnteresseerd bent, stuur dan ons een mailtje via:

    Verzoek

    U kunt ons helpen om deze draad bekender te maken door het te linken op andere sites en fora en aan uw kennissen door te sturen. In het begin van dit draadje staat een facebook like knop. Daar kunt u op klikken. Ook staat onder de eerste post een twitter knop (ook andere knoppen). Alvast dank voor de genomen moeite.

    Overzicht resultaten

    Een overzicht van alle trades is ook te bekijken op: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/resultaten-crititrader.

    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

    Attachments:
    Critivestor_resultaat_week_3_van_2012.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Charles
    Bijdrager

    Hallo Gotcha

    Zoals je schreef dure abo geen resultaten, hoop dat het hier beter af gaat zoals bij mij. Alleen het kleine nadeel van deze forum als er een bericht binnenkomt via de mail crititrade, geen alarm of een belletje afgaat zodat je weet een koop of verkoop order,daarvoor hoef je ook geen abo betalen, dat ze later wat mee gaan doen met deze euvel.

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Charles schreef: Hallo Gotcha Zoals je schreef dure abo geen resultaten, hoop dat het hier beter af gaat zoals bij mij. Alleen het kleine nadeel van deze forum als er een bericht binnenkomt via de mail crititrade, geen alarm of een belletje afgaat zodat je weet een koop of verkoop order,daarvoor hoef je ook geen abo betalen, dat ze later wat mee gaan doen met deze euvel.

    Voorlopig ondervind ik geen problemen van, dat er geen belletje gaat rinkelen als er een order geplaatst wordt.

    Ik kijk gewoon af en toe eens op de site, en dan kijk ik of ik nog meega met de order.

    Iedereen een prettig weekend en tot maandag.

    #link naar dit bericht
    gotcha
    gotcha
    Bijdrager

    Hallo Charles en Cewepa
    Geen alarm of belletje nemen we maar op de koop toe. Ook ik kijk af en toe op de site en maak de keus om wel of niet bij de positie in te stappen.
    Ben ook maar een kleine belegger.
    Maar wie weet komt het hier goed.

    Wens een ieder hier veel succes en een prettig weekend.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    onder045
    Bijdrager

    Beste Satilmis,, beste medevolgers,

    Het gaat goed momenteel, ik draai nu zelf voor 100% mee op de adviezen van Satilmis.
    De trade van 13 jan. 1000x long eur/usd had ik ingekocht voor €2,09
    Zo eigenwijs als ben heb ik deze niet eerder verkocht totdat de stand > €4,00 werd. Mooie winst dus.
    Hopelijk gaan we de komende week ook weer leuke resultaten zien.
    Prettig weekend.
    Vr.gr.
    Henk

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten Short op de EUR/USD op 1,2912.

    prijs speeder: 2,95

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op de EUR/USD op 1,2914. De euro-dollar heeft het herstel binnen de dalende trend afgerond. Wij denken aan een verdere zwakte.

    Wij kopen 250 stuks EUR/USD CB Speeder Short 1.3293=DE000CK4Z665

    prijs speeder: 2,96.

    Koersdoel: 1,28. Stoploss: 1,30

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Short op de EUR/USD op 1,2914. We gaan het opnieuw proberen.

    Wij kopen 500 stuks EUR/USD CB Speeder Short 1.3293=DE000CK4Z665

    Deze actie kan snel gaan!

    prijs speeder: 2,39.

    Koersdoel: 1,28. Stoploss: 1,30

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Koers euro-dollar was 1,2986.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op de EUR/USD op 1,2914. We gaan het opnieuw proberen.

    Wij kopen 500 stuks EUR/USD CB Speeder Short 1.3293=DE000CK4Z665

    Deze actie kan snel gaan!

    prijs speeder: 2,39.

    Koersdoel: 1,28. Stoploss: 1,30

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We kopen 500 stuks bij op Euro-dollar 1,3026

    prijs speeder: 2,06

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op de EUR/USD op 1,2914. We gaan het opnieuw proberen.

    Wij kopen 500 stuks EUR/USD CB Speeder Short 1.3293=DE000CK4Z665

    Deze actie kan snel gaan!

    prijs speeder: 2,39.

    Koersdoel: 1,28. Stoploss: 1,30

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik maak de stoploss hard op 1,3035. Dus ongeacht of ik iets post, daar stappen we uit.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op de EUR/USD op 1,2914. We gaan het opnieuw proberen.

    Wij kopen 500 stuks EUR/USD CB Speeder Short 1.3293=DE000CK4Z665

    Deze actie kan snel gaan!

    prijs speeder: 2,39.

    Koersdoel: 1,28. Stoploss: 1,30

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN