skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Beleggerskroeg geopend

Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 12 jaren, 11 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 491)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga voor de 315,71

    Alvast een rijtje

    Luc 312,01
    Chel 315,71
    BillBull 318,49 Let op de waarschuwing

    We hebben morgen in ieder geval weer het erepodium vol.


    Maar er zijn vast meer beurskenners in de kroeg, dus roept u maar?
    Sluitingskoers AEX-index op 27-08-2010

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Ben ik vandaag de enige die er op gokt dat het morgen zal gaan dalen?

    Nadruk op “gok” !!! De Amerikaanse beurs is behoorlijk gedaald in het laatste half uur, dat sterkt mij in mijn gok.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De eerste beursuren ga je mijns inziens gelijk krijgen Luc. Of de daling de hele dag standhoudt moet blijken.

    Nieuwe deelnemers zijn welkom. U kunt meedoen tot 11.00 uur. U heeft daardoor de mogelijkheid om de eerste daling (of stijging) even af te wachten.

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    Ziet er beroerd uit vandaag maar misschien wordt er nog een konijn uit de diepe hoed getoverd 316.40

    #link naar dit bericht
    Avatar
    gooswout
    Bijdrager

    Nou daar is het konijn dan, meevallende cijfers uit Amerika.
    Ik vraag mij stilaan af wat we met die AEX moeten het is alleen het nieuws uit Amerika dat bepalend is! Als iemand in Amerika hoest hebben wij de griep (of zo iets) Voor de AEX voorspelling ben ik te laat maar ik denk dat het konijn hierboven wel goed zit, misschien zit 318 er wel in!

    #link naar dit bericht
    BillBull
    BillBull
    Bijdrager

    Wat is de kapitalisatie van marktjes zoals de aex of de bel20 op wereldnivo?
    Misschien moeten we ons echt wel eens gaan afvragen of het wel zin heeft daar zoveel energie in te steken.
    Zelf ben ik al in meer dan een jaar niet meer aktief geweest op a’dam of brxls.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Woord pakt de vrijdagprijs

    Gefeliciteerd!

    Dit waren de deelnemers
    Luc 312,01
    Chel 315,71
    Woord 316,40
    gooswout 318 (te laat)
    BillBull 318,49

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    Bedankt voor de dagprijs mijn redenatie was alle analisten zien het somber in dus we gaan weer effe omhoog totdat zij weer positief worden.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Jullie kunnen al weer een gok wagen.

    Het gaat om de slotkoers van de AEX-index van maandag 30 augustus. Heb je de eindstand goed of hem het dichtst benaderd, dan mag je de volgende dag de felbegeerde titel “KB Guru van de dag” dragen.

    De gok -als Guru weet je het natuurlijk zeker- moet maandag voor 11.00 op dit forum zijn geplaatst.

    Ik gooi mijn gok er alvast uit. Ik ga maandag 30/8 voor 319,31

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Aangezien de DJ zo mooi is gestegen vrijdag, al dan niet door manipulatie, verwacht ik een groene maandag. Mijn gok voor maandag ligt niet ver van die van Chel: 319,47

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    320.34

    #link naar dit bericht
    vgoossens
    vgoossens
    Bijdrager

    Zelf een dag van te voren is erg moeilijk te voorspellen, denk dat er vele handelaren verkeerd zitten en hun posities moeten draaien. Euro cijfertjes in de ochtend, zal wel ok zijn en niet zo belangrijke personal spending en income in de Dutch colonies.
    Denk slot 320.67
    hoog 322.14
    laag 316.82
    😉

    Attachments:
    soft_landing.jpg

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Oké, we hebben een rijtje deelnemers en nog 5 uur te gaan. Daarna is een gok inzenden voor de deelname aan de titel “KB Guru van de dag” voor vandaag niet meer mogelijk.

    De deelnemers verwachten allen een groene maandag, maar er zijn ongetwijfeld bezoekers van deze kroeg die het anders zien. Zelfs met dezelfde groene verwachting zijn er nog voldoende keuzemogelijkheden.

    Dit is het rijtje tot nu toe:

    chel 319,31
    Luc lcdnlf 319,47
    eurotokkie 320.34
    vgoossens 320.67

    Bezoekers van deze kroeg kunnen gewoon meedoen hoor!
    Het kost niets en het kan hooguit een titel opleveren.
    Wel voor 11.00 uur het bericht posten.

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    317.68 een kleine plus

    #link naar dit bericht
    BillBull
    BillBull
    Bijdrager

    Zelfs stieren zien het ’s maandags niet zitten: 317.5

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Hoewel alle guru’s wat aan de hoge kant zaten met hun voorspellingen pakt Billbull overtuigend de dagprijs, gefeliciteerd!

    De deelnemers 30/8

    Billbull 317,5
    woord 317,68
    chel 319,31
    Luc lcdnlf 319,47
    eurotokkie 320.34
    vgoossens 320.67

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De kroegguru’s kunnen zich weer melden met hun gok voor einde beursdag 31/8, tevens de laatste dag van de maand. Zal dat leiden tot een spectaculaire beweging of gaat de laatste beursdag van augustus als een nachtkaars uit?

    Ik kies voor 317,11.

    Let op insturen kan tot 31/8 11.00 uur.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Zondag had ik nog tegen een vriend gezegd dat het vandaag zeker omhoog ging gaan door de DJ die zo mooi gestegen was vrijdag. Ja, tarara … Ik had mijn vriend nog de raad gegeven zijn 7000 Dexia, die hij aan gemiddeld 3.33 had aangekocht, zo vlug mogelijk van de hand te doen. Hij zou er vandaag nog winst kunnen op nemen, zeiden wij tegen elkaar. Dexia is nog tot 3.39 gestegen, maar is dan gezellig beginnen wegzakken. Ik hoop dat mijn vriend geluisterd heeft …

    Morgen denk ik aan een “bloedbad”. Mijn systeem vertelde mij drie getallen voor als het zou gaan dalen. Mijn systeem berekent dat er 67% kans op daling is.

    313.05
    311.43
    309.08

    Normaal zou ik voor de 313.05 gaan, maar vandaag ga ik voor de 309.08

    Zoals altijd is dit een gok.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Bezoekers van de beleggerskroeg, nog wel even uw gokje doorgeven!

    Kan tot 11.00 uur

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN