skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Beginnende belegger op zoek naar broker en tips

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar LeafzOr 6 jaren, 10 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    LeafzOr
    Bijdrager

    Hoi allemaal!

    Ik heb wat geld gespaard en ben een beginnende belegger en heb me vrij goed verdiept qua in welke bedrijven ik wil beleggen, echter ben ik nog op zoek naar een broker en eventueel nog meer tips. Vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum ook.

    Ik wil beleggen voor op de lange termijn, heb het idee dat je er wat minder mee kan verdienen, maar dat de risico’s ook wat kleiner zijn. Ik dacht er dus aan om aandelen van bepaalde grote bedrijven te kopen, denk aan Facebook, Google, Amazon, Apple etc… Ik zou dan ook graag in Amerikaanse markten willen kopen voor op de langere termijn.

    Nu ben ik online gaan zoeken naar verschillende brokers en kwam ik uit bij IG, Lynx en DeGiro. DeGiro sprak me wel aan omdat daar lage (transactie)kosten worden gehanteerd, maar is dit ook voor op de lange termijn? Zijn er andere brokers die jullie aanraden? Verder nog tips voor een beginner zoals ik?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN