skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Beginnen met beleggen

Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar raymondscholten 7 jaren, 3 maanden geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Remco
    Bijdrager

    Goedenmiddag,

    Ik ben wat rond aan het kijken naar beleggingsfondsen van verschillende banken. Ik wil eigenlijk geen omkijken hebben naar het beleggen op dit moment. Daar ben ik nog te druk voor met school. Maar hou wel elke maand wat over en zou dus zeer offensief willen beleggen. Minimaal wel voor een jaar of 5.

    Ik weet alleen niet zo goed bij welke bank ik nou moet gaan beleggen? Hebben jullie tips? Ik wil elke maand wat storten.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    raymondscholten
    Bijdrager

    Je hoeft niet per se via een bepaalde bank te gaan beleggen, verdiep je ook eens in binaire opties en forex trading! Meer info over voornamelijk het laatste (en de risico´s ervan zoals besproken in Tros Radar)lees je o.a. hier :BINopties

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Nikkit
    Bijdrager

    Ik wil ook beleggen in goud/ zilver of iets anders maar ik heb nog twijfel over het beleggen. Als iemand ervaring heeft op dit gebied, hoor ik graag van hij/zij.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    west
    Bijdrager

    Ik wik binnenkort investeren in Lidl supermarkt bij Noordenwind. heeft er iemand ervaring of tips? hoor ik graag van jullie

    #link naar dit bericht
    Avatar
    lisadepisa
    Bijdrager

    Ik wil graag investeren in crowdfunding, omdat ik heb gelezen dat het steeds meer gedaan wordt en zorgt voor banen en economische groei etc. Ik ben aan het kijken op eencrowdfunding platform voor de mogelijkheden, maar weet niet zo goed wat nou het beste is.. Iemand hier toevallig ook ervaringen mee?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Speculant
    Bijdrager

    Daytraden is wel lucratief als je weet wat je doet, maar dat is met alles wel zo een beetje. Je kunt profiteren van de seizoensschommelingen op korte termijn, van volatiele koersen op dagbasis en natuurlijk patronen op dagbasis herkennen. Genoeg strategieën die voor een leuk rendement kunnen zorgen. Plus500 is voor mij een hele goede daytrade broker, ik heb van alles geprobeerd zoals markets, etoro, degiro, lynx, ig en vele valutabrokers met metatrader maar Plus500 is toch het fijnst. Echter als je op hele lange termijn wilt beleggen, bijv. posities een jaar of meer laten staan, dan raad ik ig, lynx of gewoon bij jouw bank aan. Maar niemand die laat posities zo lang open denk ik.

    #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    @lisadepisa, de AFM onderscheidt onderstaande risico’s wat betreft crowdfunding:
    -disfunctioneren van het platform door operationeel falen of faillissement.
    -geldnemer voldoet niet aan betalingsverplichtingen.
    -investering is niet passend voor de geldgever.
    -financiering is niet passend voor de geldnemer.
    -fraude geldnemer.
    -fraude door platform.
    -beperkte verhandelbaarheid / liquiditeit.
    -systeemrisico.
    -ongunstige contractvoorwaarden.

    @remco, bekijk de website van Robeco is! Zij hebben een aantal offensieve en minder offensieve fondsen met een mooi totaal behaald rendement.
    Maar laat jezelf hier goed over informeren!

    Bij Robein kan jij zelf je fonds samenstellen en indelen. Wellicht de moeite waard voor als je een eigen mening of kijk hebt op zaken!

    Of investeer in een lagere energierekening via Windcentrale enige nadeel is wel dat je mag overstappen naar een andere maatschappij het voordeel is dat je met genoeg winddelen geen energiekosten hebt.

    DeKritischeBelegger heeft ook verschillende abonnementen die automatisch handelen aanbieden en vereist een start kapitaal, maar geen aandacht.

    Om zomaar even wat opties op te noemen…

    Dit bericht is puur ter informatie!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Gertjan
    Bijdrager

    Als je offensief wilt beleggen, zou ik vooral opletten met binaire opties. Er is zijn veel mensen die hun afiliate links aanbieden, maar in de praktijk is het zeer risicovol.

    De FSMA (de beurswaakhond) zegt zelf hiermee op te passen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    raymondscholten
    Bijdrager

    Voor degenen die geinteresseerd zijn in het beginnen met Forex trading: nieuwe regelgeving (door de financiële toezichthouder op Cyprus, waar de meeste brokers onder vallen) gaat er voor zorgen dat de welkomstbonussen voor nieuwe klanten bij brokers binnenkort komen te vervallen, waarschijnlijk al per 1 januari!

    Momenteel bieden meerdere brokers nog een aantrekkelijke bonus aan voor beginners, maar zodra het januari is niet meer.

    Las er hier meer over: http://www.forexcoach.nl/forex-informatie/cysec-forex-bonus-verbod

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN